Naujienos

 Neretai sporto salėse galime sutikti asmenų,  kurių  tikslas yra raumenyno ugdymas. Nėra paslaptis, kad  kai kurie iš jų galvoja, kad anabolinių ar kitų draudžiamų sporte preparatų vartojimas pagreitina raumenų augimą. Nekalbant apie etinius ir teisės aspektus, tokių substancijų vartojimas turi žalingą įtaką sveikatai. Kokią žalingą įtaką turi kai kurių substancijų vartojimas, pristatoma knygoje Doping and Public Health.

 

plačiau

 

Apie 30 procentų žmogaus kūno baltymų yra kolageno baltymai. Kolagenas yra svarbiausias jungiamojo audinio, sausgyslių ir raiščių struktūrinis baltymas.Kokias žmogaus organizmo funkcijas ir struktūras jis įtakoja, aptariama žemiau pateikiamoje mokslinių straipsnių apžvalgoje.

plačiau

  Kad vyktų raumenų baltymų sintezė (RBS)   (raumenys didėtų) reikalingas dvi sąlygos: fizinis   jėgos krūvis ir pakankamas kiekis baltymų. Dažnai   kylantis klausimas svorių kilnotojų tarpe yra: kiek  baltymų reikia suvartoti vieno valgymo metu, kad   RBS vyktų optimaliai?  Neseniai pasirodęs   straipsnis  atskleidžia naujausius mokslo tyrimus   šia tema.

 

      Su straipsniu išsamiai galima susipažinti ČIA.

 

plačiau

   Tarptautinė sporto mitybos asociacija (angl. ISSN – International Society of Sports Nutrition) pateikė apžvalginį straipsnį (metaanalizę) apie pagrindinių maisto medžiagų vartojimo laiką sveikiems sportuojantiems asmenims. Straipsnyje ypatingas dėmesys skirtas mitybos laiko rekomendacijoms didelio meistriškumo sportininkams, siekiantiems padidinti darbingumą ar paveikti kūno kompozicijos pokyčius.

 

            Su straipsniu išsamiai galima susipažinti  ČIA.

plačiau

Tarptautinė sporto mitybos asociacija (angl.  ISSN – The International Society of Sports Nutrition), remdamasi naujausiais moksliniais  tyrimais,  pateikė kreatino vartojimo  rekomendacijas visiems sportuojantiesiems ir medicinos specialistams

 

 

     Su straipsniu išsamiai galima susipažinti ČIA

 

 

plačiau